Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2008 10:40 - Защо българите мразят държавата си
Автор: momchil Категория: Политика   
Прочетен: 4369 Коментари: 10 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Вчера за втори път отидох в КАТ София за да си взема наказателното постановление. Отидох в 9,25ч. изтеглих си билетче с номер 370, бяха минали 63-ма души оставаха още 307. Седнах на стол прочетох цялата преса пих кафе зяпах и така до 13,30ч.,когато пред мен имаше вече само 140 души или за 4 часа бяха минали едва 167души, по 42 души на час.В този час съвсем естествените човешки нужди глад(имам гастрит) и необходимост от тоалетна ме накараха да напусна „своят пост”. Върнах се в 14,30 и с огромно учудване видях че вече викат номер 387 или за час бяха „минали” 157 човека. Служителя на гишето ми обясни, че съм си пропуснал реда и трябва да чакам отново. Всякакви опити да протестирам бяха парирани студено с думите „там пише”.

Какво излиза. КАТ може да „планира обслужването” на гражданите, които му плащат заплатите така, че те да чакат по около 5 часа, но когато гражданите закъснеят макар и с минута (пропуснат си номера дори и с един човек) те биват наказвани.

Нека сметнем колко струва некадърно (най-меко казано) организираното обслужване в КАТ София.

Средно на ден се обслужват (САМО ЗА НАКАЗАТЕЛНИ ПОСТАНОВЛЕНИЯ) около 600 души.По 5 часа загубени в чакане и половин или един час за отиване и връщане или ок.6часа загубено време, а в същност един работен ден (опитайте се да свършите някаква работа след такъв ден). Или загубеното работно време е 3600 работни часа чисти, а в същност 4800 работни часа. При средна работна заплата през третото тримесечие 354 лева това прави загуба за гражданите и бизнеса от 9654,54 лева (САМО ЗА НАКАЗАТЕЛНИТЕ ПОСТАНОВЛЕНИЯ, но ситуацията с регистрирането а нови коли е същата) всеки божи работен ден. Тук не влизат парите за глобите и въобще не коментираме колко от тези актове са нужни.

Така, че граждани да ни е жив и здрав КАТ и като отидете там се гордейте, че сте българи

Момчил Куцаров



Тагове:   мразят,


Гласувай:
1



1. анонимен - И ти ли бе Бруте! Пардон, но брат не ...
23.01.2008 23:46
И ти ли бе Бруте! Пардон, но брат не мога да те нарека. И да знаеш ,че извън омразната ти Българиа опашки няма и лелките по гишетата размитат за разни да не уточняваме. Такива като теб и на Шипка да отидат пак няма да са горди, че са българи. Не мога да ти пожелая сполай ти.
Виолета.Колежка съм.
цитирай
2. seth - Много е прав
24.01.2008 00:33
momchil ! А ти, Виолета, нещо не си разбрала. Милиционерка си все пак, позволено ти е :)
цитирай
3. segmadis - ...
24.01.2008 06:18
Имам въпрос: Ти какво направи за да не се случва това повече??? Какво направи за да стигне информацията, че си чакал 5 часа до някой, който има власт да промени това???
цитирай
4. thomas - какви 354 лева бе?
24.01.2008 07:49
първо кой с 354 лв може да си позволи кола и второ, как загубите за бизнеса ще ги измерваш само в една заплата? те са ПОНЕ 4-5 пъти по-високи от реалната заплата, при това без да броим косвените загуби от намалената производителност на целия екип, от който липсва дадения човек.
цитирай
5. анонимен - от автора
24.01.2008 18:21
Абсолютно си прав Томас. Сигурен съм, че щетите всъщност са по големи. Тъй като при подобни изчисления трябва да се стъпи на някакви общоприети цифри аз взех цифрата 354лв. на месец за 3-тото тримесечие на 2007 по официалната статистика.
@segmadis За да направя нещо трябваше да отида специално в сряда между 15 и 16ч. Не го направих защото знам какво ще ми кажат. Законът е такъв щатът е такъв, от нас нищо не зависи. Чувал съм този отговор от много други отговорни фактори. До ниво вицепремиер. Така че реших да пиша блог.
@Виолета Ходил съм в точно тези институции в Германия, точно нака е както казваш размитат и са любезни. Това което тук свършвам точно за един ден, там го свършвам за час. А за Шипка не виждам нищо общо. Освен ако не смяташ катаджийте за аследници на опълченците, а нас за ордите на Сюлейман паша.
цитирай
6. анонимен - От Виолета
24.01.2008 23:31
Да не разбрах някои неща.
Не разбрах защо трябва да мразя България заради някакви лелки, не разбрах защо съм полицаика, не разбрах какво ще промениш или подобриш хулейки България. И тъй като и вие не сте ме разбрали , пояснявам -които хули страната си, та дори и заради дебилите, които се срещат из нея, тои надали ще се почувства горд от нещо свързано с нея, пък било то и Шипка. Какво тук имат общо "аследниците"на опълченците и ордите на Сюлейман паша. Не е оригинално, нити остроумно
цитирай
7. анонимен - от автора
25.01.2008 11:04
Виолета не съм казал, че ТРЯБВА да мразят България, но а практика така се получава. Днес те правят на идиот в КАТ(който от всякъде погледнато си е държава), утре в НОИ ти бавят болничните, на които разчиташ, в други ден те обират в Топлофикация, която също е държавно общинска. По телевизията Масларова ти казва, че няма нищо притеснително във факта, че мъжа и без търг получава поръчки за 5 милиона. Шефът на пътищата не вижда конфликт на интереси, в това, че братята му поддържат пътища. Айде стига. И при това положение дори в тази зона на свободата Интернет да не си го кажем ясно.не благодаря.
Не се заяждай за "аследниците" н-то не винаги ми работи. А аз не съм те нарекъл полицайка, но и не разбрах какво общо имаше Шипка.
цитирай
8. анонимен - От Виолета
25.01.2008 20:06
Пак съм аз, за последно,че явно започваме да се повтаряме. Съгласна съм, че има корупция, че има мързеливци , че има безочливи хора, но аз все така и Не разбрах защо трябва да мразя България. Мрази тях, пиши срещу тях. И тогава няма да съм срещу тебе, а до тебе.
цитирай
9. анонимен - Не мразя държавата си!
27.01.2008 09:46
Не мразя народа си!
Не мразя.....!!!
Огорчена съм, отчаяна съм от народа си, от заспалия си народ!
А управниците просто ги ненавиждам! Макар, че народа си е виновен , че съществуват като такива-ТЕ , ТОЧНО ТЕ!
цитирай
10. анонимен - Аз не мразя никого
27.01.2008 12:34
"по 42 души на час" - по по-малко от минута и половина на човек;
"за час бяха „минали” 157 човека" - по 23 секунди на човек???-не мисля, че е възможно! По-скоро и доста други са отишли да хапнат или въобще са се отказали да чакат. Ако в КАТ работят 8 часа по 60 мин. и обслужват скорострелно по един човек на минута, не биха могли да обслужат повече от 480 човека на ден. А ти си бил № 370 в 9,25ч.! Явно на тях яко им куца нещо в организацията, но пък и вие, шофьорите с нарушения, май сте твърде много, не мислиш ли? Най-лесно е да се критикува, но не виждам някой да дава конструктивни предложения как биха могли да се подобрят нещата?!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: momchil
Категория: Политика
Прочетен: 1529323
Постинги: 63
Коментари: 739
Гласове: 395
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930